Расход в городе: 7.4 л/100км, по трассе: 5.5 л/100км, средний: 6.9 л/100км
Надежность
Комфорт
Ходовая
Внешний вид
Общая оценка
Ну от я і вирішив написати відгук, бо враховуючи, що машин у нас таких ще дуже мало, з'явились недавно - скоро може ніхто і не напише. На дорогах бачив тільки два хетчбека, фастбека - жодного. Так що можна вважати, що я поки що один такий :). Пара чоловік випали з вікна, ще декілька - звернули шиї, щоб роздивитись, що воно за звір :).
Машині трохи більше місяця, їздить добре, радує власників. Прийшов до салону за хетчбеком, але якраз був запланований завіз фастбеків, червоний преміум був тільки фастбек, тому вмовили на нього. І це було правильне рішення, я з цього приводу зовсім не жалкую. Заплатив усього на 6000 грн більше, але ж краса... Та і багажник більший. Машина взята в розстрочку, котра у Hyundai зараз толкова, OTP погодили швидко.
У мене не дуже великий досвід їзди на однокласниках, тому серйозно порівнювати машину можу хіба що зі своєю старою i30 2010 року (далі - 2010), котра, хоч уже не нова, в базовому оснащенні, але машина все одно достойна, відкатала 226т.км. і продовжує працювати. Так от у порівнянні з нею фастбек - це великий крок уперед.
Машина дуже крута в усіх відношеннях. В порівнянні зі старою - поганий хіба що огляд в центральне зеркало (через занижений дах) і слабеньке дальнє світло, хоч воно і лед. По всьому іншому - набагато крутіший, зручніший, продвинутіший апарат.
Салон. Виглядить і відчувається недешевим. Твердого пластику мінімум, нічого поки що не торохтить, не скрипить. Швидко всівся зручно, регулювання усі з запасом, навіть крісло прийшлось піднімати, бо в нижньому положенні виглядаю із-за керма, як школяр :). Але навіть у піднятому положенні над головою ще купа вільного місця. Мій ріст - 182см. За собою сидіти не дуже комфортно, приходиться розставляти ноги, але то таке, я за собою не їжджу :) . Над головою у мене, коли сідаю ззаду, у мене ще є місце, тобто висота даху нормальна в цьому плані.
Салон наче трохи ширший, ніж в 2010, хто зна, як так у них вийшло зробити, по розмірам машини наче майже однакові. Крісла дуже зручні, пасажирське десь таке, як водійське в 2010 (хто знає - крісло там дуже непогане), водійське зручніше. На задній лавці удвох дуже зручно (тільки надто довгоногого треба саджати праворуч), утрьох так собі.
Клімат-контроль адекватний, відчуття від нього значно приємніші, ніж від кондиціонера в 2010.
Магнітола - добра, хіба що навігація не дуже зручна. Показує пробки при підключенні до файфаю :). На останній карті - декомунізовані вулиці. Звук гарний.
Зовні машина - агонь, ще в кольорі fiery red - просто лялька, а задниця - витвір мистецтва. Морда, як на мене, гарніша, ніж у хетчбека. Звичайно, кожному - своє, але мені подобається. Поряд машина відчувається масивнішою, ніж на фотках, особливо ззаду. Колеса 17" додають виду, звичайно.
Підвіска дуже приємна і зовсім не жорстка, як на мене. Зад набагато адекватніший, ніж в 2010, яка брикається, як козлик :). Тут все м'якенько навіть на моїх 17-тих низькопрофільних колесах, але не занадто м'яко. Все в нормі, підвіска не викликає взагалі ніякого негативу. Єдине, що трохи дивно - на маленькій швидкості при переїзді лежачих поліцейських якось морда "ниряє", але це не дискомфорт, просто така особливість, яку ще не зустрічав.
Не сказав би, що машина низька, точно вища i30 2010, і візуально, і в реалі.
Двигун - просто ракета. А коробка його доповнює. Дуже подобається те, що є добрий запас потужності, і можна їздити як спокійно і економічно, так і ганяти, як навіжений. Для другого не обов'язково навіть режим "спорт" вмикати, треба просто давати більше газу :). Після 1500 обертів тягне добряче, розганяється дуже впевнено.
Робот точно краще переключається, ніж я на механіці на 2010 :). Не тупить, хіба коли скидає по 2 передачі одразу при кікдауні (є і таке) - може трохи задуматись, але то рідко.
Трохи катався на машинах з гідротрансформаторними автоматами - цей робот значно приємніший, хоча є особливість - не можна в пробках тягнутись потроху, особливо вгору - палиться щеплення. Хоча я за 4500км ще ні разу не перегрів ні щеплення, ні коробки (машина про перегрів скаже).
Витрати палива зараз (клімат увімкнутий в 95% випадків): по трасі - 110 - 5.2, 120 - 5.5, 130 - 6.0; по місту 7+ (менше за 8), зараз середнє по комп'ютеру - 6.8-6.9, ще плаває. Не дізель звичайно, але нормальний і може ще просяде трохи.
Оснащення навіть у базі добряче, а тут взагалі нафарширована машина. Чого варті у базі двохзонний клімат та круїз. На жаль, нема вентиляції сидінь, ну і всяких систем допомоги типу утримання в полосі та слідкування за станом водія. Але тоді б машина була ще дорожча - не може вона бути дешевшою, ніж у європі. Запаска, до речі - повноцінна, що мені добре підняло настрій, з нашими дорогами хтозна скільки тим 17" колесам жити, а тут якраз +1 колесо.
Коли вибирав - дивись іще на Renault Megane та Toyota Corolla. Однак перша нафарширована навіть дорожча, а друга тільки седан, і тільки зі звичайним 1.6 атмосферником. І мене якось одразу коробить, коли просять гроші за колір-металік. Якось усі говорять про те, що дорого, однак з таким рівнем оснащення німці та японці усі виходять дорожче. Та і розстрочки у них всіх гірші. Враховуючи гарний досвід експлуатації i30 2010 - вирішив не зіскакувати з Hyundai :)
Якось так. Може напишу іще. В рейтингу "надійність" вибрав 5 зірок, бо хто зна, як той рейтинг працює, як нічого не вибереш :). Надіюсь, вибрав правильно :) Усім гарного вибору машини! :)
Плюсы автомобиля:Та геть усе, крім мінусів :)
Минусы автомобиля:Поганенький обзор в центральне зеркало.
Слабкий дальній.
Shep, мені великий кліренс треба раз-два на рік, а так в салоні місця приблизно так само, хіба що багажник трохи більший.
Витрати на кросовер трохи більші (починаючи з коліс і закінчуючи ціною на банальну мийку), якщо бензинка - то і витрати палива вищі. Коротше кажучи, трохи скептично відношусь до кросоверів.
І при всьому цьому в аналогічних комплектаціях вони помітно дорожчі. Якщо іти на компроміси і брати щось простіше - я б і i30 взяв простішу і не влазив би у розстрочку
А так - базова 2010 уже у мене була, хотілось чогось напічканого
Ось і я скажу "як всі", що дорого. Авто явно гарне і дизайн в нормі, та візьміть для прикладу Октавію з 1.4 в максимальці (яку Ви не згадали), ціна буде значно приємнішою, салон просторіший, двигун веселіший. Поки не бачу причин переплачувати за новий продукт, хоч і повторюсь, гарний
Правдоруб, Октавії дорожчі в аналогічному оснащенні. Я так розумію, ви порівнюєте зі Style? Вона з аналогічним двигуном коштує 631418/656856 грн (перша ціна акційна, але чи будуть машини по акції?). Далі йдете в конфігуратор, докидаєте колір металік, третій підголовник, датчики в шинах, протитуманки, ізофікси, лед фари (перед/зад), круїз з обмеженням швидкості, кермо з підігрівом, датчик дощу та світла, магнітолу amundsen, пакет "хром", електрозеркала з обігрівом, обивку сидінь шкіра/тканина, і на виході 631418 перетворюється на 786707, яка "трохи" вища за 689900 за топ fastback'а.
От вам і переплата.
З приводу просторнішого салону нічого не скажу, треба дивитися вживу. Двигун потужніший на 10 к.с. - 150 проти 140, крутного моменту 250 проти 242 - я б не сказав, что значна різниця, хоча комусь може і важливо буде. Коробка 7DSG у Октавії з підмоченою репутацією.
ZEFIR, тю, а чего же вы не пишите, что это разные машины и их нельзя сравнивать? (обычно такой аргумент тут приводят некоторые в разделе про Киа Сид, когда за "глупости" вспоминают). Не спорю, в Шкодах допы охрененно дорогие, но понимаете ли, просто не всем банально нужна в допах кожа, лэд фары, датчик дождя, который работает не пойми как, и цыганский хром пакет. От этого и отталкивался, указывая на цену. У корейцев в плане цены сейчас гораздо приятнее смотрится новый Киа Сид, чем аналогичные авто от хёндэ. И да, при сравнении с европейцами не забудьте вспомнить за "классный" сервис у наших любимых дилеров корейцев.
Правдоруб, Все одно порівнювати треба аналогічні комплектації, бо який сенс порівнювати зовсім різні машини? Порівняли дві якісь залізяки зі схожими двигунами/коробками і розійшлись? То давайте тоді порівнювати максимально напічканий ВАГ з мінімально напічканим корейцем, відношення ціни буде 2:1 , якщо не більше
> И да, при сравнении с европейцами не забудьте вспомнить за "классный" сервис у наших любимых дилеров корейцев.
Ой, типу у європейців офіційні сервіси адекватніші
І у мене до корейських сервісів поки що великих претензій не було, так, робочі моменти.
Serhiik, Ну то порівнюйте максимальну стандартну комплектацію Style у Октавії, які питання? Чи ви вважаєте її пустою? Я - ні, влаштовує повністтю (комплектація) Максимальна стандартна у корейців може бути ще кращою, але, як і писав вище, не всім потрібні саме ті допи. Зрозумійте, я не агітую за ВАГ, чи то корейців, тільки показую альтернативу.
А по сервісу, даремно ви так..., враховуючи чудо "Укравто", я б навідь і не згадував за це. У європейців теж трапляюця неадеквати, це факт, але не в таких корпоративних маштабах
Правдоруб, зараз обираю автомобіль і проїхався всіма салонами Києва. Так от, Октавія в нормальному оснащені, як і30 Фастбек середньої комплектації, завалює за 640000 грн. Яксщо говорити за Style, то при галогенових фарах, оббивці салону "а-ля жіночі колготки" і відсутності купи інших опцій (напр., моніторинг сліпих зон) автомобіль коштує як Опель Інсігнія, яка має і FullLED, і моніторинг сліпих зон і салон з багажником більші! Тому, скажу як колишній власник Октавії, я в наших комплектаціях Шкоди ДУЖЕ розчарувався! І через це зупинився на і30 Фастбек.
Mikkas, головне що б Вам подобалась, тут нікого, крім себе, переконувати не треба і, сподіваюсь, Ви не тільки пройшлися, а і проїхались на них по нашим дорогам, а це також суттєво ))
На мій погляд зараз, якщо час терпить, треба почекати взагалі нової Октавії, та то
вже таке...
Mikkas, Вы точно владели Октавией и сравнивали её с Инсигнией, утверждая, что багажник у последней больше?
Даже по данным производителя объём багажника у Опеля Инсигнии 490 л. против 590 л. у Октавии.
Пробіг 8500, їздив на дальняк. Ну що скажу, на трасі дуже комфортно. Обганяти дуже зручно, бо запас потужності великий.
На 160км/год - 3000 (!) оборотів на 7-й. Їхати комфортно і не страшно навіть на 170, більше не давив.
Без клімата на 100 км/год - витрати палива - 4 літри! Ну і далі десь по +півлітра на +10 км/год.
Шумка не дуже ідеальна, я б дошумив арки, може займусь. Однак точно краща за 2010.
Добрый день! Отличный отзыв
У меня такая же корбка и двигатель, но кузов хэтчбэк.
Скажите, вы расход меряете по показателю приборки "мгновенный расход"? Или по поездкам?
У меня просто выходят цыфры немного больше.
komarovf, Дякую! Орієнтуюсь по поїздкам, на моментальних витратах можна і 30л/100км побачити, дивитись можна хіба що на трасі на рівній дорозі, по місту толку небагато.
Звичайно, якщо вся поїздка - пару кілометрів + прогрів - то може показувати й 9л. Але якщо хоча б кілометрів 10, навіть по місту - то більше 8 не буває, а останнім часом взагалі нижче 7-ми - вирішив з початком контролю швидкості та по приходу холодів їздити по правилам, хоча +19 км/год ніхто не відміняв .
А по трасі у мене виходить так як у вас десь, трохи більше, ніж писав. На 130 трохи більше 6-ти, хоча менше за 6.5. Їздив у Європу (напишу окремим постом мабуть), правил не порушував, вийшло 5л/100км.
Приклад поїздки з П. Борщагівки в центр. Більшість дороги по проспекту Перемоги, пробок не було. Максимальна швидкість - 69 км/год, тобто режим «овоч», але пару разів стартував зі світлофора перший з відривом
Не ганяйте і буде мало жерти бензину Ну і колеса у мене перекачані, мабуть теж впливає.
Звичайно, постійно так їздити не є гуд для двігла, і я йому періодично жару даю. Але не по місту.
Бензин в основному у мене 98-й UPG, але буває і простий 95-й, чи проапгрейжений 95-й типу Пульса чи Мустанга.
Вирізали ссилку на фотку, там було 21.2км, 6.1л/100км, 00:38 год. Останні хвилин 10 блукав на швидості 20км/год в пошуках парковки До цього блукання було 5.7л/100км.
Для справедливості, їздив цим же маршрутом кілька разів при різних умовах, без пробок виходить 5.8-6.2, з тягнучками 6.9-7.4, по невеликим пробкам вийшло 8.0, по великим не їздив.
Вопрос к владельцу. 1) как ведёт себя коробка на данный момент, есть ли нарекания ( скажу честно это один из тех критериев , чего реально опасаюсь )
2) достаточно ли регулируется сидения по высоте ? ( отличий с i30 хэтч наверное нет)
3) в минусах у Вас написано про обзор в зеркало заднего вида , все действительно так плохо ? Или смирится все таки можно ?
JustTech, даже не думайте брать этот робот , говорил с парнем, который на сервисе киа работает , сказал что это ужос, сцепа вылетает к 30тыс, сама коробка мало у кого до 50 живет.. причем чтоб сцепу по гарантии поменять , надо еще им доказать что ты не осел
Shep, машину брав у салоні, де працює товариш, і він мене від неї не відговорив, не було взагалі негативу про робот від нього. Це раз.
Два - яка КІА продається з таким же двигуном і роботом? Ceed щойно завезли. Sportage з 1.6T 177кс 265нм? Sportage дизель 136кс, 320нм? Так і двигуни потужніші, і машина важча. Я шукав по ним інфу, в тому числі на російськомовних форумах Спортейджа і Тусана. Знаходив на той час пару фактів проблем з цими коробками, а у рашці машин продається набагато більше нашого.
Єдине, що схоже на правду, це те, що треба доказати що ти не віслюк Це так, наші гарантійщики уміють морозитись. Особливо, коли мова про начебто негарантійне щеплення.
Serhiik, зачем так далеко ходить?В моём кругу друзей есть Спортейдж 1,7 с DCT коробкой,на 11тыс перестали включаться четные передачи и задняя.Снимали коробку,ремонтировали.После этих манипуляций мастер с сервиса(одноклассник)посоветовал продавать машину,так как всё самое интересное будет впереди с этой коробкой и не долго ждать прийдётся.
Slavik0080, Ну повторюсь, двигуни різні, машини різні, у коробок навіть партнамбери різні 430002D243 sportage 1.7, 430002D405 i30. Щеплення схоже теж інше, 412002D101 sportage 1.7, 412002D200 нові i30 (412002D101 на них теж ставились раніше) . І у них наче були якісь відзивні кампанії, тобто вони постійно працюють над цими роботами.
Однак менше з тим, навіть звичайне щеплення на механіці зношується, на попередній машині у мене щеплення вистачало на 110 тисяч. Якщо тут проходить стільки - це теж буде результат. Враховуючи можливість і добре економити, і динамічно їздити - думаю, воно того варте.
Ну і щеплення хоч поки що дороге, але ціни на нього потихеньку повзуть вниз, надіюсь, воно добре подешевшає до того часу, коли воно мені знадобиться. Або наш народ навчиться їх ремонтувати.
Serhiik, Вы реально верите что у киа и хюндай разные технологии? ))) это как покупать фольц вместо шкоды, думая что там таже самая дсг лучше чем на шкоде все одно и тоже... касательно того что там что-то улучшили за год... ВАГу понадобилось около 5 лет чтобы довести дсг довести более менее до ума, и это при том что у них гарантия, в отличии от корейцев, практически безотказная, сцепления и коробки людям меняли без вопросов, но все равно это головняк, особенно если это случилось где то в далаьней поездке.. возможно коробку доведут через 2-3 года, но это будет потом, а сейчас -факт в том что люди попадают... Вам как , человеку который уже купил авто, я желаю чтобы проблема обошла стороной, возможно как и дсг у этого робота есть ньюансы использования, которые ее будут беречь, желательно ими воспользоваться, но тем людям которые только присматривают авто с этим роботом я бы рекомендовал хорошо подумать
Shep, та ясно що машини ті ж самі, і на відміну від ВАГів, обидві марки майже в одному ціновому діапазоні. Але семиступки D7UF1 ставляться з 2015 року і на них досі немає навіть натяку на якусь епідемію, як у ВАГів. Я чую тільки про одиничні проблеми. Шестиступки D6GF1 ще старіші і аналогічно, їздить собі народ і в ус не дме. Так, робот можна перегріти в пробках під горку (я ще ніколи не перегрівав), так, я бачив декілька відео, де американці плюються через це на роботи, але немає доказів того, що ці роботи всі ходять по 30-50 тисяч.
Те, що вам якийсь пацан у сервісі щось нашептав я до уваги звичайно візьму, але це для мене зовсім не довірене джерело.
Shep, ще Спортейджі народ може заганяти в багнюку (дивись, Коля, як мій джип може), а тривале буксування на роботі приводить до підвищеного зносу щеплення.
JustTech,
1) Є лише одна проблема, коробка інколи (рідко) тупить з перемиканням з 1 на 2, може секунди три. Якщо допомогти їй підрульовим перемикачем - перемкнеться раніше. Думаю, що глюк це софтовий, хочу на ТО причепитись, може зашиють новий софт.
Так взагалі до неї нема за що чіплятись, особливо якщо перейшов з механіки, і розумієш, що це по-суті механіка з комп'ютером. На низьких швидкостях гідротрансформатор звичайно комфортніший, та й на роботі на маленькій швидкості тягтись не можна, але мова про взагалі мертві пробки. У всіх інших випадках робот виграє з відривом.
2) Регулювання по висоті - з великим запасом. Сиджу дуже низько, виглядаю з-за керма як школяр, і можна ще опуститись далі. Над головою при цьому місця дуже багато. Зріст 1.82м. Думаю, зі зростом 2м теж можна сісти номально. Крісла зручні, не вистачає хіба що поясничного підпору (не критично, але краще б був), і електрорегулювання. Ззаду за мною при такій посадці місця звичайно мало...
3) Змирився доволі швидко з зеркалом. В бокові зеркала все добре видно ззаду. Можна нахилитись і побачити в центральне зеркало трохи більше. Але в основному перейшов на бокові.
Уже наїздив 25т.км., машина далі радує .
Гнув диски. Порізав два колеса. Коротше кажучи, 17" колеса не для наших доріг таки, особливо ранньою весною, коли асфальт сходить разом зі снігом. Але ще влітку покатаюсь, на зиму треба буде переходити на 16". Купив на ebay датчик тиску, поставив замість рідного на машину, прив'язався сам, кому треба партнамбер 52933D4100 . Датчики - крута штука, коли різав колеса - матюкалось одразу ще до відчуття спущеного колеса.
Є натяк на "цвіркун" ("сверчок" тобто) в очечнику, але ще не зовсім оформився. Більше нічого в салоні не торохтить, головне закріпити багаж
Катались у Європу, наїздили 4400 км за поїздку, витрати палива 5л/100км, правда середня швидкість вийшла 60км/год . На диво виявився адекватним і зручним рідний навігатор. Трохи блудив по зовсім новим дорогам, а на старих знає всі обмеження, прокладає маршрут толково, з увімкнутим на телефоні інтернетом бачить пробки і ремонти доріг, готелі і визначні місця знає непогано. В Києві і схожих навантажених містах звичайно гугл краще показує пробки, і взагалі більш звичний і зручний, а от по трасам на дальняк, та ще коли немає інтернету - рідний навігатор реально крутий. Карти і софт у ньому до речі оновлюються доволі легко, все в інтернеті є
Ще помітив, що повністю навантажена машина веде себе на дорозі мегаадекватно, я б сказав по підвісці практично не помітно, що повна машина - на 2010 навантажена задниця перетворюється в хтозна що. І на морозі 2010 ставала жорсткіша і греміла, у фастбека тільки пильніки задні схоже поклацують, а так все тихо і м'якенько, як влітку.
Ще по зимовій експлуатації фастбека - якщо снігу насипало багато - в багажник не злазиш, не насипавши всередину снігу, діставав щітку через салон . Зате заднє скло не закидає взагалі, і саму задницю закидає все одно менше, ніж на хетчах.
Як раніше згадував тут у коментах, та й у коментах до відгука по хетчу з аналогічним оснащенням, інколи ловлю затуп при перемиканні з 1 на 2. Затуплює секунди на 3, якщо давити газ сильніше - відчутно сіпнеться. Якщо відпустити газ і знову нажати - перемкнеться швидше. Якщо вручну підняти передачу - перемкнеться швидше.
Serhiik, спасибо за развёрнутый ответ , буду думать ! Надеюсь в коробке не будет таких проблем как на ВАГах, думаю Hyundai сделали выводы . Посмотрим есть ли машина на тест ( хотя бы не большой )
JustTech, рукалицо, Вы коменты выше читали? какие выводы они сделали если коробки эти летят как птицы на юг? автор не может Вам пока ответить о ее надежности на 25тыс...Вы ищите обЪективную информацию или субЪективне доводы в пользу своего выбора?
Shep, вы в серьез думаете что на спортейдж стоит та же самая коробка??? Если нет , то тем более какие выводы могут быть если у автора 25 тыс и машина у нас в продаже меньше года . Корейцы не китайцы , и вы думаете что нашумевший скандал с DSG пролетел у них мимо ушей ? Понятное дело что объективную инфу , но все же по форумам прошёлся, пока никто фактов поломки не сказал ( возможно из за времени эксплуатации) На чешском форуме только статья была о резком торможении и в последствии этого ( как уверяет автор ) начались проблемы с переключением на заднюю передачу
JustTech, Протестувати точно варто. Все дуже індивідуально, не тільки посадка, а і відчуття від робота
Коробка трохи інша, ніж на ВАГах, там у них одним із найбільш ламучих агрегатів - був мехатронік (блок керування + електронно-гідравлічні виконавчі елементи), якого тут нема, тут електродвигуни, при чому окремий на щеплення і два спарені на вилки коробки.
Ну а скільки виходить щеплення - буде видно. Надіюсь довго
Serhiik, рєбята. Коробка там інша, але принцип і проблеми ті самі - багатодискове зчеплення, яке страждає через перегрів. Чому перегрівається - постійне змикання/розмикання в корках, буксування на оффроуді. Як хоча б трохи продовжити життя пацієнту - думати над охолодженням дисків (в ДСГ додумались окунути в масляну ванну, трохи полегшало, але не до кінця), або кататись по трасі, причому неважливо, агресивно топтати газ чи ні. Тому, що сухі ДСГ, що сухі ДСТ будуть мати трабли, бо охолодження нема, з мокрими трохи легше. В залежності де машину експлуатувати - з цього і потрібно виходити при виборі за чи проти ДСТ.
Ser Gio, Так, коробка не для пробок. У мене 75% відсотків пробігу - траса, в пробках буваю рідко, а якщо потрапляю - перемикаюсь в режим sport - коробка тоді довше тримає передачі, без цього другу вмикає майже одразу після того, як рушиш. Ну і не тягнусь по 10 см за раз, залишаю перед машиною місце.
В нейтралку не перемикаюсь.
Зате по місту (без пробок) витрати палива рідко бачу більші за 7л/100км.
Serhiik, ну для цього робот і є, щоб швидко перемикати і економити. Якщо ж пробіг трасовий, то ризики очевидно менші. До речі, якщо розігнатись і пустити газ, коробка гальмує двигуном чи котиться накатом?
Serhiik, та це я для себе питав. Цікаво як цей робот себе веде при їзді накатом. Дехто, хто володіє автоматичними коробками (автоматами, роботами) каже, що у них знос гальмівних колодок великий. Я завжди дивувався, бо особисто у мене одразу йде доволі відчутне гальмування двигуном, іноді на трасі просто вистачає пустити газ за 100 метрів перед поворотом і машина сама сповільнюється до потрібної швидкості.
Ser Gio, це гідротрансформаторний автомат гальмує? Схоже, сучасні навчились
Я після механіки на роботі тисну гальмо таки більше, подивимось, на скільки колодок вистачить. На механіці наїжджав до 70 тисяч на комплекті.
Serhiik, та. Мені більше інша функція подобається, як коробка ресурс двигуна береже. Після кікдауна і маневру на обгін, коробка тримає ще десь секунд 20 високі оберти, щоб була активна продувка двигуна повітрям і таким чином не допускається перегрів поршньової. Все-таки корейці над надійністю заморочуються, після такого вже можна пробачити якийсь скрип твердого пластику
Slavik0080, Або давайте докази, або йдіть геть
Коли були проблеми з DSG на ВАГах - форуми ламались від ниття і прокльонів, хоча ніби то у ВАГів з гарантією "все добре" і міняли нормально. По корейським DCT я такого не бачу. Хоча, вважаючи, що у корейців з гарантією "все погано", всі повинні за свої гроші це ремонтувати, що тоді виходить, платять і мовчать?
Serhiik, геть,наверное,пойду не я.
Катайтесь и радуйтесь,коробка надежная и всё супер в ней.То мне приснилось.Ваг самые ужасные коробки делает,подтверждение тому форумы,с нытьём и проклёнами.
Slavik0080, Де я накидав на сучасні ВАГи? Роззуйте очі. Я не казав, що зараз вони погані. Навчились робити нормально, так.
Я про те, що коли були у них проблеми, а вони таки були, ви самі про це знаєте - то про це було чути звідусіль. А про корейців я зараз не бачу такого валу інфи.
Slavik0080, Ті ж самі фордовські PowerShift'и - теж на них було дуже багато скарг, про корейців такого не бачу. Тільки оці приколи типу "пацан на сервісі нашептав" чи "кум свата почув від брата".
Ви прийшли в коменти до мого відгуку і гадите без аргументів на мою машину. Що ви чекали, що вам тут будуть піддакувати? Тому вас і послали геть, за умови, якщо не надасте докази. Ви їх не надаєте, і в саркастичній формі продовжуєте накидати.
Serhiik,покажите мне,где я гадил вашу машину?Которая,к слову,меня абсолютно не интересует.Я сказал,что коробка в ней Гавно,потому что лично наблюдаю проблемы с ней,а не с форумов или ещё с чего-то.Может и машина эта Гавно,не знаю,говорить не буду.И эти приколы с посыланием,держите при себе,нелепо выглядите.
Serhiik, какие доказательства дать?Притащить поломанную машину в студию или что?Давайте контакты,организую встречу,покажу машину и историю её коробки,там и решим кто куда будет послан.
Slavik0080, ви на базі одного прикладу вирішили, що коробка гівно? Та ще й машина інша!
Ви мене не слухаете, продовжуєте виливати негатив на мене і машину, я взагалі не бачу сенсу з вами далі спілкуватись.
Якщо "йди геть" для вас дуже злий посил, то ви вже вибачте за це. Я лиш можу порекомендуаати вам проходити повз машини, які вам не подобаються.
Добрый день! Какое впечатление об авто на сегодняшний день? Были ли поездки на более длинные дистанцииб от 500 км? если да то на сколлько было комфортно сидеть за рулем?
Долго выбирал, пересмотрел все возможные отзывы, и вот на этой неделе иду вносить предоплату за такоеже авто))
Evghenii.Cr, Добрий день!
Два місяці тому писав, з того часу нічого не змінилось. Хіба на літній гумі почав швидше їздити
За один день і 700 км проїжджав кілька разів, сидіти зручно, заморююсь звичайно, але не страшенно. Думаю, не завадив би поясничний підпір, якого нема в машинах, що йдуть на наш ринок. Однак і без нього добре. Я в машині майже розлягаюсь, крісло низько, середня стійка аж біля плеча. Мені так найзручніше, хоча позаду мене місця залишається дуже мало.
Ну і порівняти можу хіба зі старою i30 2010 (FDe), нова комфортніша набагато, а на чомусь дорогому/крутому я не їздив за кермом.
Успішної покупки!
Питання до автора. Який кліренс? Бо різні джерела по різному пишуть - від 135 мм до 155 мм. Як Ви з таким кліренсом їздите? Все добре? Бо це наразі єдиний фактор, який сіє міцні сумніви щодо придбання даного авто
З приводу ДСТ, то маю інформацію, що за час продажів авто (а це вже майже 2 роки) відбулася лише одна гарантійна заміна.
Mikkas, Не міряв фактично, у ЧтоПочомі подивіться, там на хетчі міряли, тут по ідеї те ж саме.
З кліренсом все дуже непогано. Попередня i30 2010 року була точно нижча. На фастбеці мені їздити легше. За 11 місяців володіння легенько піймав одну здоровенну хвилю на асфальті, і пару разів черкав, намагаючись об'їхати великі ями. На старій чіпляв на порядок частіше. Лонжерони і захист були подерті до металу
Але все одно це не кросовер і треба вести себе обережно. Я намагаюсь, але уже два колеса порізав і пару разів гнув диски. Якщо будете купляти машину на 17 колесах - краще перейти на 16, я уже запланував перехід з наступного сезону.
Успішної покупки! Ціна зараз дуже приємна (на машини 2018 року), вибрали вдалий час
aGarik, Ні, жаба задавила, та і звик якось Зимою 2018-2019 порізав два зимові колеса, а цією зимою - все ок.
Одне точно - якщо брати 17" шини - то з підсиленими бортами.
Хотел/хочу (я еще не понял) покупать i30 Fastback, уже договорился, и начали потихоньку оформление, но тут...
Дворники в состоянии покоя нельзя поднять, потому что они упираются в капот. И был бы подогрев зоны покоя - было бы всеравно, но там ни електро подогрева нет, ни воздушный подогрев не достает никак(он сильно выше того самого места, где дворники живут).
Вопрос как зиму пережил? Не проклял конструкторов? А то дворники которые не оббить, не обогреть ни черт с ним не поднять - это как по мне очень сильно...
aGarik, Вимикаєш запалювання, жмеш ричажок двірників вниз, тримаєш секунди 3 і двірники піднімаються у вертикальне положення, і будуть стояти там доти, доки не увімкнеш запалювання і не нажмеш знову ричажок. Рішення трохи дивне, але норм.
Хоча я взимку жодного разу не піднімав двірники, проблем з примерзанням не було. Є хитра кнопка для обігріву лобовухи. Заводиш, жмеш ту кнопку і скло починає досить швидко танути. Не знаю, як там з обігрівом зони спокою, вона може навіть і є, хот зна. Але, наскільки я зрозумів, у машині є електрофен для початкового обігріву скла/салону в мороз, і схоже це він відігріває скло.
А самі двірники, тобто їхня гума - фігня. Скриплять і поганенько труть. Росіяни на одноплатформеному Kia CEED підібрали гумки на заміну, ніяк не займусь заміною.
І датчик дощу не дуже адекватний, але у друга на Skoda Octavia A5 працює аналогічно. Датчик світла при цьому працює ідеально, як на мене.
P. S. Теж мені знайшли причину відмовитись від машини )))
Serhiik, там фен как и в любой современной машине есть, ток дворники живут ниже ощутимо чем оно отогревает.
У нас тут в днепре погода обычно отличная, днем тепло, ночью мороз, как результат - по утрам там на дворниках 10кг льда. Меня на прошлой машине очень спасал обогрев зоны дворников.
Почитал, в принципи можно доставить обогрев, но для этого торпеду придется снимать (если верхняя часть не отстегивается отдельно). Костыль, но должен работать хорошо и поидее должен стоить адекватных денег.
За ответ спасибо большое. Наверное возьму всетаки машину и буду искать вменяемое ателье, где займутся доукомплектацией.
volroy, відповім трохи більш розгорнуто - давно вже не писав. Машина проїхала вже 44 тисячі.
Власне, єдине, що стало гірше в порівнянні з новою і що ще не усунули - це почала іноді трохи сіпатись коробка при рушанні (на радість хейтерам з постів вище). Тільки на холодну або коли довго покатаєшся по пробкам, і то іноді. Почала це вона робити ще до 30тис і не помітив, щоб далі деградувала. Буде деградувати - задовбу офіціалів, а поки що сказали, що то все в межах норми і дали роздруківку, на якій написано, що у щеплень ще 83% та 88% ресурсу. Звичайно, їхня задача так говорити, але я до них не так і скептично відношусь, далі стане ясно чому.
Було ще дві проблеми, яких уже нема:
1) щось дзвеніло на певних обертах (наче гідрокомпенсатори, я навіть на масло грішив) - поміняли по гарантії актуатор турбіни (така пластикова коробочка з електродвигуном, що відкриває клапан турбіни) - перестало дзвеніти;
2) коли жалівся на дзвін - самі почули гул від рульової колонки і поміняли її по гарантії. Це взагалі болячка у багатьох моделей Hyundai/Kia - зустрічав на форумах.
Так от, помітив, що дилери зараз роботу свою роблять краще, ніж в 2010-2013 роках, відчутно.
А машина взагалі в стані нової, ніде нічого не торохтить і не протерлось. Підвіска така ж зібрана, як щойно з салону.
Чи купив би я цю машину, оглядаючись назад? Так, купив би. Добре оснащена, не дорожча за конкурентів, дуже економічна, і разом з тим достатньо потужна. А проблеми все-таки усувають.
@volroy, Успішної вам покупки Зараз на машини 2019 року ціни дуже приємні.
Sawa028, Все ок з підголовником. А звідки інфа?
Взагалі, у нас політика Hyundai така, що є тільки готові комплектації, і додавати нічого не можна (або хіба чекати машину 3 місяці з заводу).
Коврики, захист двигуна і сигналку можете додати
Доброго дня, @Serhii ! Ви колись писали "Є натяк на "цвіркун" ("сверчок" тобто) в очечнику, але ще не зовсім оформився. Більше нічого в салоні не торохтить" (с), це якось пройшло/вирішилось? Бо в мене на 8 тис. з'явилось пару цвіркунів (грішу більш на дзеркало заднього виду та кришку ніші для зарядки телефону), і наразі це єдине що турбує у машині.
55 тисяч.
Поміняли щеплення по гарантії. На модернізоване.
До цього дьоргатись стала сильніше. Записався на СТО саме з цієї причини, раніше просив попутно подивитись разом з ТО.
Попередньо узгодили досить швидко, але прийшлось кілька разів їздити - спочатку перевіряли, просто катаючись, потім підключали якесь хитре обладнання, ну а потім уже замінили.
Дьорганка пішла від нас Надіюсь, надовго.
Привіт прихильникам фастбеку Хьонде!
Маю таку ж кралечку, 44 тисяч.
Мені трансмісійку долили на ТО-30, тому думаю для профілактики варто сервісників про це просити.
Також були цвіркуни - як виявилось, це був скрип кріплення задньої спинки. Магія ізоленти - і все стихло.
Питання до власників - ви собі ставили турбо-таймер для охолодження турбіни влітку?
І ще момент: помітив, що двигун став гучніше працювати в порівнянні з першими 10 тис. Зараз так добре чути роботу турбіни. Хтось щось схоже спостерігав?
Heineken, Турботаймер не ставив, зазвичай перед тим, як глушити - їду по населеному пункту потихеньку, та і взагалі машина зараз не отримує наднавантажень - короче думаю, що він не потрібен.
Двигун тихіше працює на рідному маслі з заводу - факт, чув не раз і сам помітив.
Турбіну не чути наче. А який звук? Свистить?
Хтось, до речі, слідкував за тенденцією вторинного ринку? Модель 2017-го, вже потроху з'являються вживані фастбеки у продажу, бачу діапазон від 15 до 18 тис. Цікаво проаналізувати, з огляду на попередні коментарі в даній гілці, що ціна співставна з Октавією 1.4
Heineken, Октавію у нас дуже люблять і вони трохи дорожчі в салоні, то я б не дуже розраховував на те, що ціна буде прямо аналогічна.
Ну і бояться у нас трохи роботів, дякувати першим DSG.
Коротше кажучи, якщо надумали продавати - викладайте і чекайте Ще можна походити по салонам, запитати, що вони дадуть за Trade-in, зазвичай це ринок мінус 10-15%.
Перші Фастбеки до нас приїхали до речі в червні 2018 року.