Модельный ряд Hyundai

Отзыв о Hyundai i30 2018 года


Автомобиль: Hyundai i30 Fastback 2018 г.в., лифтбек, роботизированная с 2 сцеплениями коробка передач, Передний привод , пробег - 4500 км, двигатель - 1.4 turbo бензин, комплектация - Premium
Автор: Serhii (Украина, Киев)   13.07.2018
Расход в городе: 7.4 л/100км, по трассе: 5.5 л/100км, средний: 6.9 л/100км
НадежностьОценка: 5
КомфортОценка: 5
ХодоваяОценка: 5
Внешний видОценка: 5
Общая оценка5.0

Ну от я і вирішив написати відгук, бо враховуючи, що машин у нас таких ще дуже мало, з'явились недавно - скоро може ніхто і не напише. На дорогах бачив тільки два хетчбека, фастбека - жодного. Так що можна вважати, що я поки що один такий :). Пара чоловік випали з вікна, ще декілька - звернули шиї, щоб роздивитись, що воно за звір :).

Машині трохи більше місяця, їздить добре, радує власників. Прийшов до салону за хетчбеком, але якраз був запланований завіз фастбеків, червоний преміум був тільки фастбек, тому вмовили на нього. І це було правильне рішення, я з цього приводу зовсім не жалкую. Заплатив усього на 6000 грн більше, але ж краса... Та і багажник більший. Машина взята в розстрочку, котра у Hyundai зараз толкова, OTP погодили швидко.

У мене не дуже великий досвід їзди на однокласниках, тому серйозно порівнювати машину можу хіба що зі своєю старою i30 2010 року (далі - 2010), котра, хоч уже не нова, в базовому оснащенні, але машина все одно достойна, відкатала 226т.км. і продовжує працювати. Так от у порівнянні з нею фастбек - це великий крок уперед.

Машина дуже крута в усіх відношеннях. В порівнянні зі старою - поганий хіба що огляд в центральне зеркало (через занижений дах) і слабеньке дальнє світло, хоч воно і лед. По всьому іншому - набагато крутіший, зручніший, продвинутіший апарат.

Салон. Виглядить і відчувається недешевим. Твердого пластику мінімум, нічого поки що не торохтить, не скрипить. Швидко всівся зручно, регулювання усі з запасом, навіть крісло прийшлось піднімати, бо в нижньому положенні виглядаю із-за керма, як школяр :). Але навіть у піднятому положенні над головою ще купа вільного місця. Мій ріст - 182см. За собою сидіти не дуже комфортно, приходиться розставляти ноги, але то таке, я за собою не їжджу :) . Над головою у мене, коли сідаю ззаду, у мене ще є місце, тобто висота даху нормальна в цьому плані.

Салон наче трохи ширший, ніж в 2010, хто зна, як так у них вийшло зробити, по розмірам машини наче майже однакові. Крісла дуже зручні, пасажирське десь таке, як водійське в 2010 (хто знає - крісло там дуже непогане), водійське зручніше. На задній лавці удвох дуже зручно (тільки надто довгоногого треба саджати праворуч), утрьох так собі.

Клімат-контроль адекватний, відчуття від нього значно приємніші, ніж від кондиціонера в 2010.

Магнітола - добра, хіба що навігація не дуже зручна. Показує пробки при підключенні до файфаю :). На останній карті - декомунізовані вулиці. Звук гарний.

Зовні машина - агонь, ще в кольорі fiery red - просто лялька, а задниця - витвір мистецтва. Морда, як на мене, гарніша, ніж у хетчбека. Звичайно, кожному - своє, але мені подобається. Поряд машина відчувається масивнішою, ніж на фотках, особливо ззаду. Колеса 17" додають виду, звичайно.

Підвіска дуже приємна і зовсім не жорстка, як на мене. Зад набагато адекватніший, ніж в 2010, яка брикається, як козлик :). Тут все м'якенько навіть на моїх 17-тих низькопрофільних колесах, але не занадто м'яко. Все в нормі, підвіска не викликає взагалі ніякого негативу. Єдине, що трохи дивно - на маленькій швидкості при переїзді лежачих поліцейських якось морда "ниряє", але це не дискомфорт, просто така особливість, яку ще не зустрічав.

Не сказав би, що машина низька, точно вища i30 2010, і візуально, і в реалі.

Двигун - просто ракета. А коробка його доповнює. Дуже подобається те, що є добрий запас потужності, і можна їздити як спокійно і економічно, так і ганяти, як навіжений. Для другого не обов'язково навіть режим "спорт" вмикати, треба просто давати більше газу :). Після 1500 обертів тягне добряче, розганяється дуже впевнено.

Робот точно краще переключається, ніж я на механіці на 2010 :). Не тупить, хіба коли скидає по 2 передачі одразу при кікдауні (є і таке) - може трохи задуматись, але то рідко.

Трохи катався на машинах з гідротрансформаторними автоматами - цей робот значно приємніший, хоча є особливість - не можна в пробках тягнутись потроху, особливо вгору - палиться щеплення. Хоча я за 4500км ще ні разу не перегрів ні щеплення, ні коробки (машина про перегрів скаже).

Витрати палива зараз (клімат увімкнутий в 95% випадків): по трасі - 110 - 5.2, 120 - 5.5, 130 - 6.0; по місту 7+ (менше за 8), зараз середнє по комп'ютеру - 6.8-6.9, ще плаває. Не дізель звичайно, але нормальний і може ще просяде трохи.

Оснащення навіть у базі добряче, а тут взагалі нафарширована машина. Чого варті у базі двохзонний клімат та круїз. На жаль, нема вентиляції сидінь, ну і всяких систем допомоги типу утримання в полосі та слідкування за станом водія. Але тоді б машина була ще дорожча - не може вона бути дешевшою, ніж у європі. Запаска, до речі - повноцінна, що мені добре підняло настрій, з нашими дорогами хтозна скільки тим 17" колесам жити, а тут якраз +1 колесо.

Коли вибирав - дивись іще на Renault Megane та Toyota Corolla. Однак перша нафарширована навіть дорожча, а друга тільки седан, і тільки зі звичайним 1.6 атмосферником. І мене якось одразу коробить, коли просять гроші за колір-металік. Якось усі говорять про те, що дорого, однак з таким рівнем оснащення німці та японці усі виходять дорожче. Та і розстрочки у них всіх гірші. Враховуючи гарний досвід експлуатації i30 2010 - вирішив не зіскакувати з Hyundai :)

Якось так. Може напишу іще. В рейтингу "надійність" вибрав 5 зірок, бо хто зна, як той рейтинг працює, як нічого не вибереш :). Надіюсь, вибрав правильно :) Усім гарного вибору машини! :)

Плюсы автомобиля: Та геть усе, крім мінусів :)

Минусы автомобиля: Поганенький обзор в центральне зеркало. Слабкий дальній.

Совет покупателю: Беріть, поки є :)

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Вход | Регистрация

Shep  

Верю сто машинка достойная... Но было ли желания за эти деньги взять кроссовер? Например дизельный кашкай в хорошей комплектации или спортедж

+5ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Shep, мені великий кліренс треба раз-два на рік, а так в салоні місця приблизно так само, хіба що багажник трохи більший.
Витрати на кросовер трохи більші (починаючи з коліс і закінчуючи ціною на банальну мийку), якщо бензинка - то і витрати палива вищі. Коротше кажучи, трохи скептично відношусь до кросоверів.
І при всьому цьому в аналогічних комплектаціях вони помітно дорожчі. Якщо іти на компроміси і брати щось простіше - я б і i30 взяв простішу і не влазив би у розстрочку
А так - базова 2010 уже у мене була, хотілось чогось напічканого

+8ОТВЕТИТЬ  
Правдоруб  

Ось і я скажу "як всі", що дорого. Авто явно гарне і дизайн в нормі, та візьміть для прикладу Октавію з 1.4 в максимальці (яку Ви не згадали), ціна буде значно приємнішою, салон просторіший, двигун веселіший. Поки не бачу причин переплачувати за новий продукт, хоч і повторюсь, гарний

+4-3ОТВЕТИТЬ  
Правдоруб  

за відгук +

+2ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Правдоруб, Октавії дорожчі в аналогічному оснащенні. Я так розумію, ви порівнюєте зі Style? Вона з аналогічним двигуном коштує 631418/656856 грн (перша ціна акційна, але чи будуть машини по акції?). Далі йдете в конфігуратор, докидаєте колір металік, третій підголовник, датчики в шинах, протитуманки, ізофікси, лед фари (перед/зад), круїз з обмеженням швидкості, кермо з підігрівом, датчик дощу та світла, магнітолу amundsen, пакет "хром", електрозеркала з обігрівом, обивку сидінь шкіра/тканина, і на виході 631418 перетворюється на 786707, яка "трохи" вища за 689900 за топ fastback'а.
От вам і переплата.
З приводу просторнішого салону нічого не скажу, треба дивитися вживу. Двигун потужніший на 10 к.с. - 150 проти 140, крутного моменту 250 проти 242 - я б не сказав, что значна різниця, хоча комусь може і важливо буде. Коробка 7DSG у Октавії з підмоченою репутацією.

+8ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 8
Wert  

забагато "води", але написано з душею

+3ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Wert, дякую

+3ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Пробіг 8500, їздив на дальняк. Ну що скажу, на трасі дуже комфортно. Обганяти дуже зручно, бо запас потужності великий.
На 160км/год - 3000 (!) оборотів на 7-й. Їхати комфортно і не страшно навіть на 170, більше не давив.
Без клімата на 100 км/год - витрати палива - 4 літри! Ну і далі десь по +півлітра на +10 км/год.

Шумка не дуже ідеальна, я б дошумив арки, може займусь. Однак точно краща за 2010.

+3ОТВЕТИТЬ  
shemsu  

Скажите пожалуйста, вы ставили защиту картера двигателя?

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

shemsu, ставив, у нас без неї страшнувато. Знайомий пробивав піддон, я сам ловив днищем всяке. Та і грязні дороги дуже, буде під капотом жах.

+3ОТВЕТИТЬ  
komarovf  

Добрый день! Отличный отзыв
У меня такая же корбка и двигатель, но кузов хэтчбэк.
Скажите, вы расход меряете по показателю приборки "мгновенный расход"? Или по поездкам?
У меня просто выходят цыфры немного больше.

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

komarovf, Дякую! Орієнтуюсь по поїздкам, на моментальних витратах можна і 30л/100км побачити, дивитись можна хіба що на трасі на рівній дорозі, по місту толку небагато.
Звичайно, якщо вся поїздка - пару кілометрів + прогрів - то може показувати й 9л. Але якщо хоча б кілометрів 10, навіть по місту - то більше 8 не буває, а останнім часом взагалі нижче 7-ми - вирішив з початком контролю швидкості та по приходу холодів їздити по правилам, хоча +19 км/год ніхто не відміняв .
А по трасі у мене виходить так як у вас десь, трохи більше, ніж писав. На 130 трохи більше 6-ти, хоча менше за 6.5. Їздив у Європу (напишу окремим постом мабуть), правил не порушував, вийшло 5л/100км.

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Приклад поїздки з П. Борщагівки в центр. Більшість дороги по проспекту Перемоги, пробок не було. Максимальна швидкість - 69 км/год, тобто режим «овоч», але пару разів стартував зі світлофора перший з відривом
Не ганяйте і буде мало жерти бензину Ну і колеса у мене перекачані, мабуть теж впливає.

+2ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 3
Abart  

Поздравляю сам люблю хендэ. Хоть и опыта куча вот лежит душа к

+2ОТВЕТИТЬ  
Yevgeniy_1  

Вопрос к владельцу. 1) как ведёт себя коробка на данный момент, есть ли нарекания ( скажу честно это один из тех критериев , чего реально опасаюсь )
2) достаточно ли регулируется сидения по высоте ? ( отличий с i30 хэтч наверное нет)
3) в минусах у Вас написано про обзор в зеркало заднего вида , все действительно так плохо ? Или смирится все таки можно ?

ОТВЕТИТЬ  
Shep  

JustTech, даже не думайте брать этот робот , говорил с парнем, который на сервисе киа работает , сказал что это ужос, сцепа вылетает к 30тыс, сама коробка мало у кого до 50 живет.. причем чтоб сцепу по гарантии поменять , надо еще им доказать что ты не осел

-4ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Shep, машину брав у салоні, де працює товариш, і він мене від неї не відговорив, не було взагалі негативу про робот від нього. Це раз.
Два - яка КІА продається з таким же двигуном і роботом? Ceed щойно завезли. Sportage з 1.6T 177кс 265нм? Sportage дизель 136кс, 320нм? Так і двигуни потужніші, і машина важча. Я шукав по ним інфу, в тому числі на російськомовних форумах Спортейджа і Тусана. Знаходив на той час пару фактів проблем з цими коробками, а у рашці машин продається набагато більше нашого.

Єдине, що схоже на правду, це те, що треба доказати що ти не віслюк Це так, наші гарантійщики уміють морозитись. Особливо, коли мова про начебто негарантійне щеплення.

ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 7
Автор отзыва  

Уже наїздив 25т.км., машина далі радує .
Гнув диски. Порізав два колеса. Коротше кажучи, 17" колеса не для наших доріг таки, особливо ранньою весною, коли асфальт сходить разом зі снігом. Але ще влітку покатаюсь, на зиму треба буде переходити на 16". Купив на ebay датчик тиску, поставив замість рідного на машину, прив'язався сам, кому треба партнамбер 52933D4100 . Датчики - крута штука, коли різав колеса - матюкалось одразу ще до відчуття спущеного колеса.

Є натяк на "цвіркун" ("сверчок" тобто) в очечнику, але ще не зовсім оформився. Більше нічого в салоні не торохтить, головне закріпити багаж
Катались у Європу, наїздили 4400 км за поїздку, витрати палива 5л/100км, правда середня швидкість вийшла 60км/год . На диво виявився адекватним і зручним рідний навігатор. Трохи блудив по зовсім новим дорогам, а на старих знає всі обмеження, прокладає маршрут толково, з увімкнутим на телефоні інтернетом бачить пробки і ремонти доріг, готелі і визначні місця знає непогано. В Києві і схожих навантажених містах звичайно гугл краще показує пробки, і взагалі більш звичний і зручний, а от по трасам на дальняк, та ще коли немає інтернету - рідний навігатор реально крутий. Карти і софт у ньому до речі оновлюються доволі легко, все в інтернеті є
Ще помітив, що повністю навантажена машина веде себе на дорозі мегаадекватно, я б сказав по підвісці практично не помітно, що повна машина - на 2010 навантажена задниця перетворюється в хтозна що. І на морозі 2010 ставала жорсткіша і греміла, у фастбека тільки пильніки задні схоже поклацують, а так все тихо і м'якенько, як влітку.
Ще по зимовій експлуатації фастбека - якщо снігу насипало багато - в багажник не злазиш, не насипавши всередину снігу, діставав щітку через салон . Зате заднє скло не закидає взагалі, і саму задницю закидає все одно менше, ніж на хетчах.

Як раніше згадував тут у коментах, та й у коментах до відгука по хетчу з аналогічним оснащенням, інколи ловлю затуп при перемиканні з 1 на 2. Затуплює секунди на 3, якщо давити газ сильніше - відчутно сіпнеться. Якщо відпустити газ і знову нажати - перемкнеться швидше. Якщо вручну підняти передачу - перемкнеться швидше.

+1ОТВЕТИТЬ  
Yevgeniy_1  

Serhiik, спасибо за развёрнутый ответ , буду думать ! Надеюсь в коробке не будет таких проблем как на ВАГах, думаю Hyundai сделали выводы . Посмотрим есть ли машина на тест ( хотя бы не большой )

+2ОТВЕТИТЬ  
Shep  

JustTech, рукалицо, Вы коменты выше читали? какие выводы они сделали если коробки эти летят как птицы на юг? автор не может Вам пока ответить о ее надежности на 25тыс...Вы ищите обЪективную информацию или субЪективне доводы в пользу своего выбора?

+2-3ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 20
Evghenii.Cr  

Добрый день! Какое впечатление об авто на сегодняшний день? Были ли поездки на более длинные дистанцииб от 500 км? если да то на сколлько было комфортно сидеть за рулем?
Долго выбирал, пересмотрел все возможные отзывы, и вот на этой неделе иду вносить предоплату за такоеже авто))

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Evghenii.Cr, Добрий день!
Два місяці тому писав, з того часу нічого не змінилось. Хіба на літній гумі почав швидше їздити
За один день і 700 км проїжджав кілька разів, сидіти зручно, заморююсь звичайно, але не страшенно. Думаю, не завадив би поясничний підпір, якого нема в машинах, що йдуть на наш ринок. Однак і без нього добре. Я в машині майже розлягаюсь, крісло низько, середня стійка аж біля плеча. Мені так найзручніше, хоча позаду мене місця залишається дуже мало.
Ну і порівняти можу хіба зі старою i30 2010 (FDe), нова комфортніша набагато, а на чомусь дорогому/крутому я не їздив за кермом.
Успішної покупки!

ОТВЕТИТЬ  
Mikkas  

Питання до автора. Який кліренс? Бо різні джерела по різному пишуть - від 135 мм до 155 мм. Як Ви з таким кліренсом їздите? Все добре? Бо це наразі єдиний фактор, який сіє міцні сумніви щодо придбання даного авто
З приводу ДСТ, то маю інформацію, що за час продажів авто (а це вже майже 2 роки) відбулася лише одна гарантійна заміна.

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Mikkas, Не міряв фактично, у ЧтоПочомі подивіться, там на хетчі міряли, тут по ідеї те ж саме.
З кліренсом все дуже непогано. Попередня i30 2010 року була точно нижча. На фастбеці мені їздити легше. За 11 місяців володіння легенько піймав одну здоровенну хвилю на асфальті, і пару разів черкав, намагаючись об'їхати великі ями. На старій чіпляв на порядок частіше. Лонжерони і захист були подерті до металу
Але все одно це не кросовер і треба вести себе обережно. Я намагаюсь, але уже два колеса порізав і пару разів гнув диски. Якщо будете купляти машину на 17 колесах - краще перейти на 16, я уже запланував перехід з наступного сезону.
Успішної покупки! Ціна зараз дуже приємна (на машини 2018 року), вибрали вдалий час

ОТВЕТИТЬ  
aGarik  

Serhiik, перешёл на 16? Что с 17 колесам сделал?

ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 2
aGarik  

Хотел/хочу (я еще не понял) покупать i30 Fastback, уже договорился, и начали потихоньку оформление, но тут...

Дворники в состоянии покоя нельзя поднять, потому что они упираются в капот. И был бы подогрев зоны покоя - было бы всеравно, но там ни електро подогрева нет, ни воздушный подогрев не достает никак(он сильно выше того самого места, где дворники живут).

Вопрос как зиму пережил? Не проклял конструкторов? А то дворники которые не оббить, не обогреть ни черт с ним не поднять - это как по мне очень сильно...

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

aGarik, Вимикаєш запалювання, жмеш ричажок двірників вниз, тримаєш секунди 3 і двірники піднімаються у вертикальне положення, і будуть стояти там доти, доки не увімкнеш запалювання і не нажмеш знову ричажок. Рішення трохи дивне, але норм.
Хоча я взимку жодного разу не піднімав двірники, проблем з примерзанням не було. Є хитра кнопка для обігріву лобовухи. Заводиш, жмеш ту кнопку і скло починає досить швидко танути. Не знаю, як там з обігрівом зони спокою, вона може навіть і є, хот зна. Але, наскільки я зрозумів, у машині є електрофен для початкового обігріву скла/салону в мороз, і схоже це він відігріває скло.

А самі двірники, тобто їхня гума - фігня. Скриплять і поганенько труть. Росіяни на одноплатформеному Kia CEED підібрали гумки на заміну, ніяк не займусь заміною.
І датчик дощу не дуже адекватний, але у друга на Skoda Octavia A5 працює аналогічно. Датчик світла при цьому працює ідеально, як на мене.

P. S. Теж мені знайшли причину відмовитись від машини )))

+1ОТВЕТИТЬ  
aGarik  

Serhiik, там фен как и в любой современной машине есть, ток дворники живут ниже ощутимо чем оно отогревает.
У нас тут в днепре погода обычно отличная, днем тепло, ночью мороз, как результат - по утрам там на дворниках 10кг льда. Меня на прошлой машине очень спасал обогрев зоны дворников.

Почитал, в принципи можно доставить обогрев, но для этого торпеду придется снимать (если верхняя часть не отстегивается отдельно). Костыль, но должен работать хорошо и поидее должен стоить адекватных денег.

За ответ спасибо большое. Наверное возьму всетаки машину и буду искать вменяемое ателье, где займутся доукомплектацией.

ОТВЕТИТЬ  
volroy  

На наступному тижні збираюсь купляти таку саму. Додаткових нарікань за останній рік не з'явилось?

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

volroy, відповім трохи більш розгорнуто - давно вже не писав. Машина проїхала вже 44 тисячі.
Власне, єдине, що стало гірше в порівнянні з новою і що ще не усунули - це почала іноді трохи сіпатись коробка при рушанні (на радість хейтерам з постів вище). Тільки на холодну або коли довго покатаєшся по пробкам, і то іноді. Почала це вона робити ще до 30тис і не помітив, щоб далі деградувала. Буде деградувати - задовбу офіціалів, а поки що сказали, що то все в межах норми і дали роздруківку, на якій написано, що у щеплень ще 83% та 88% ресурсу. Звичайно, їхня задача так говорити, але я до них не так і скептично відношусь, далі стане ясно чому.
Було ще дві проблеми, яких уже нема:
1) щось дзвеніло на певних обертах (наче гідрокомпенсатори, я навіть на масло грішив) - поміняли по гарантії актуатор турбіни (така пластикова коробочка з електродвигуном, що відкриває клапан турбіни) - перестало дзвеніти;
2) коли жалівся на дзвін - самі почули гул від рульової колонки і поміняли її по гарантії. Це взагалі болячка у багатьох моделей Hyundai/Kia - зустрічав на форумах.
Так от, помітив, що дилери зараз роботу свою роблять краще, ніж в 2010-2013 роках, відчутно.
А машина взагалі в стані нової, ніде нічого не торохтить і не протерлось. Підвіска така ж зібрана, як щойно з салону.
Чи купив би я цю машину, оглядаючись назад? Так, купив би. Добре оснащена, не дорожча за конкурентів, дуже економічна, і разом з тим достатньо потужна. А проблеми все-таки усувають.

@volroy, Успішної вам покупки Зараз на машини 2019 року ціни дуже приємні.

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

А, я там до речі на двірники жалівся штатні - поміняв гумки на Winso - і всі проблеми зникли. Ціна питання - 200 грн.

ОТВЕТИТЬ  
Sawa028  

Добрый вечер ,расскажите пожалуйста как идёт полет Авто на данный момент?)хочу брать , будет очень интересно знать

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Sawa028, Привіт!
Уже проїхала 53к, нічого з попереднього коментаря не змінилось.

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Sawa028, а, згадав, колодки передні поміняв на 50к, не факт, що до 60к дотягнув би.
Вдалої покупки!

+1ОТВЕТИТЬ  
Sawa028  

Благодарю за ответ , я вот не понял на счет подголовника ? Его как опцию надо докупить?

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Sawa028, Все ок з підголовником. А звідки інфа?
Взагалі, у нас політика Hyundai така, що є тільки готові комплектації, і додавати нічого не можна (або хіба чекати машину 3 місяці з заводу).
Коврики, захист двигуна і сигналку можете додати

+1ОТВЕТИТЬ  
volroy  

Доброго дня, @Serhii ! Ви колись писали "Є натяк на "цвіркун" ("сверчок" тобто) в очечнику, але ще не зовсім оформився. Більше нічого в салоні не торохтить" (с), це якось пройшло/вирішилось? Бо в мене на 8 тис. з'явилось пару цвіркунів (грішу більш на дзеркало заднього виду та кришку ніші для зарядки телефону), і наразі це єдине що турбує у машині.

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

volroy, доброго дня!
Ні, не вирішив, забив поки що. В основному чутно тільки на грубому дорожньому покритті типу бруківки і так далі.

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

55 тисяч.
Поміняли щеплення по гарантії. На модернізоване.
До цього дьоргатись стала сильніше. Записався на СТО саме з цієї причини, раніше просив попутно подивитись разом з ТО.
Попередньо узгодили досить швидко, але прийшлось кілька разів їздити - спочатку перевіряли, просто катаючись, потім підключали якесь хитре обладнання, ну а потім уже замінили.
Дьорганка пішла від нас Надіюсь, надовго.

+2ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

63 тисячі.
Все ок. На ТО 60 тисяч сервісмени самі помітили "запітнівший" сальник на лівому приводі. Поміняли по гарантії.

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Ну і долили 50 мл трансмісійки.

+1ОТВЕТИТЬ  
Heineken  

Привіт прихильникам фастбеку Хьонде!
Маю таку ж кралечку, 44 тисяч.
Мені трансмісійку долили на ТО-30, тому думаю для профілактики варто сервісників про це просити.
Також були цвіркуни - як виявилось, це був скрип кріплення задньої спинки. Магія ізоленти - і все стихло.
Питання до власників - ви собі ставили турбо-таймер для охолодження турбіни влітку?
І ще момент: помітив, що двигун став гучніше працювати в порівнянні з першими 10 тис. Зараз так добре чути роботу турбіни. Хтось щось схоже спостерігав?

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Heineken, Турботаймер не ставив, зазвичай перед тим, як глушити - їду по населеному пункту потихеньку, та і взагалі машина зараз не отримує наднавантажень - короче думаю, що він не потрібен.
Двигун тихіше працює на рідному маслі з заводу - факт, чув не раз і сам помітив.
Турбіну не чути наче. А який звук? Свистить?

ОТВЕТИТЬ  
Heineken  

Serhiik, Ні, не свист. Так, ніби гучніше чути оберти.

ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 1
Heineken  

Хтось, до речі, слідкував за тенденцією вторинного ринку? Модель 2017-го, вже потроху з'являються вживані фастбеки у продажу, бачу діапазон від 15 до 18 тис. Цікаво проаналізувати, з огляду на попередні коментарі в даній гілці, що ціна співставна з Октавією 1.4

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Heineken, Октавію у нас дуже люблять і вони трохи дорожчі в салоні, то я б не дуже розраховував на те, що ціна буде прямо аналогічна.
Ну і бояться у нас трохи роботів, дякувати першим DSG.
Коротше кажучи, якщо надумали продавати - викладайте і чекайте Ще можна походити по салонам, запитати, що вони дадуть за Trade-in, зазвичай це ринок мінус 10-15%.
Перші Фастбеки до нас приїхали до речі в червні 2018 року.

ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Hyundai

Hyundai i30 2011 Hyundai i30 10.100$ 2011 69.000 км
Hyundai i30 2011 Hyundai i30 7.111$ 2011 207.000 км
Hyundai i30 2007 Hyundai i30 6.200$ 2007 224.000 км
Hyundai Kona 2019 Hyundai Kona 17.600$ 2019 92.000 км
смотреть все
объявления