Модельный ряд Hyundai

Отзыв о Hyundai i30 2021 года


Автомобиль: Hyundai i30 Wagon 2021 г.в., универсал, автоматическая коробка передач, Передний привод , пробег - 23000 км, двигатель - 1.5 бензин, комплектация - style
Автор: Сергій (Украина, Бровары)   02.06.2023
Расход в городе: 7.5 л/100км, по трассе: 6.5 л/100км, средний: 7.0 л/100км
НадежностьОценка: 4
КомфортОценка: 4
ХодоваяОценка: 3
Внешний видОценка: 5
Общая оценка4.0

По машинам завжди дивився відгуки на Infocar.ua. Але по i-30 зараз всього 2 відгуки, що досить мало, враховуючи що авто продається багато років і в принципі їх по Україні їздить вже досить багато (по Київській обл так точно). Вирішив написати свій відгук. Отже про авто. По суті це самий бюджетний по ціні варіант у свому класі - сімейний універсал (після рено логан). Купляв авто у кредит - Хюндай на той час мав дуже класну програму кредитування авто від імпортера (10% авансовий внесок, ставка 0% на три роки, кредит на 7 років).

Авто виробляється на заводі в Чехії і для Європейського ринку. Має сучасний дизайн. За свою ціну гарний набір опцій в комплектації. Все досить добре продумано та на своїх місцях. Рулиться добре, але на нерівностях починає трохи "плавати" як корабель. Німцеводам це навряд чи сподобається. Разом з тим підвіска енергомістка. Тобто на ямах її дуже рідко пробиває і на кузов удари не передаються. В салоні тихо на швидкостях в міському русі. Після 100 дорога стає значніше чутною. За 2 роки володіння приводів в автосалон з ремонтами не було. Нульове ТО проходити не треба. Інтервали ТО 15 тис. км або 1 рік. Вартість ТО на офіціалі десь 130-140 дол.

Що рекомендую зразу ставити у автосалоні:

- обов'язково: захист двигуна, сітка на решітку радіатора (не завжди в салоні кажуть, а на сто потім хлопці розказують що і горобців з радіатора витягають)
- додатково: сигналізація (на хюндаї рекомендують ставити starline, зараз це український treeum), секретки на колеса (страховка не покриває крадіжку дисків), резинові килими у салон (вимагайте у автосалона у подарунок) та у багажник, тонування (виглядає зразу по іншому).

Багажник в авто значною мірою місце вкрадає ніша з пластиковим ящиком. Але туда можна покласти багато дрібниць, які потім не валяються по багажнику. Такий собі компроміс. Задній ряд складається в рівну поверхню з рівнем багажника. Кому це знадобиться - можна повноцінно спати в авто.

В цілому машиною задоволений та рекомендую її! Кому потрібне сімейне авто (встановлюється тільки 2 автокрісла ззаду.) - це саме то.

Плюси та мінуси на мій погляд напишу нижче. У кого є які питання - задавайте.

Плюсы автомобиля: 1. Безключовий доступ. Дуже класна штука у кого не було. Кляча не треба вічно шукати та витягати з сумки. Машину можна відмикати та закривати кнопкою на ручці двері. 2. Підігрів руля. Зимою просто знахідка! Комфортно триматися за руля. Це круче та необхідніше чим підігрів седінь. 3. На малих швидкостях лампа підсвітки повороту.

Минусы автомобиля: 1. Один юсб порт. Дуже незручно - телефон для навігатора, а музику з флешки вже немає як слухати. 2. Дісплей. Зовсім не функціональний! У двох кольорах синьо-білий. Ніякої персоналізації, зручності. Одне лише для навігації. А так зовсім ніяк його використовувати. 3. Немає повітроводів для заднього ряду сидінь. Комплектація не сама стартова, а повітроводи не вивели (хоча у такої комплектації авто 2019 року повітроводи є).Зимою та літом задньому ряду пасажирів довго доходить тепло/холод.

Совет покупателю: Пару ще роздумів. Може це тільки у мене, але якесь дуже "м'яке" вітрове скло. Дуже легко царапається. За 2 роки так вже зачовгане, якби йому 10 років (я не любитель терти зимою скло шкребком і практично цього не робив). Ще якісь не дуже зручні двірники. Начебто питань нема, але якось вони чистять не дуже. Особливо зимою. Замерзає каркас, треба виходити й розробляти. Пару лайфхаків. Щоб у багажнику у ящику не брязгало по пластику його можна обклеїти паралоном (в епіцентрі у відділі теплоізоляція є рулони 4мм з клеєвою основою). Музику з телефону краще прослуховувати через програму AIMP, вона дає на дісплеї повнофункціонально кнопками користуватися.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Вход | Регистрация

MaxPower  

Там же не прямий вприск? ГБО звичайне можливо поставити ?

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

MaxPower, Це двигун dpi з подвійним вприском. Раніше ставили в цю модель двигун mpi, то на нього бнз проблем газ було поставити. На подвійний вприск теж можна поставити, але це набагато дорожче, а тому практично немає сенсу.

+3ОТВЕТИТЬ  
Wert  

Цікаво, що краще: змінити радіатор років через 8-10 чи поставити сітку, весь час перегрівати двигун, робити капіталку, стваерджуючи , що нові двигуни=лайно. Але всерівно втелющити сітку ))))

-2ОТВЕТИТЬ  
Олександр Коломійчук  

Wert, якщо слідкувати за чистотою сітки, нічого ніде не перегрівається.

+1ОТВЕТИТЬ  
Wert  

Олександр Коломійчук, До чого тут чистка? Якщо ВИ обмежуєте потік повітря.

+2-1ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 2
Хтось  

Захист двигуна, як на мене, це зайве.

ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у i30

Hyundai i30 2011 Hyundai i30 10.100$ 2011 69.000 км
Hyundai i30 2011 Hyundai i30 7.111$ 2011 207.000 км
Hyundai i30 2011 Hyundai i30 10.100$ 2011 69.000 км
Hyundai i30 2011 Hyundai i30 7.111$ 2011 207.000 км
смотреть все
объявления