Модельный ряд Hyundai

Отзыв о Hyundai i30 2018 года


Автомобиль: Hyundai i30 Fastback 2018 г.в., лифтбек, роботизированная с 2 сцеплениями коробка передач, Передний привод , пробег - 4500 км, двигатель - 1.4 turbo бензин, комплектация - Premium
Автор: Serhii (Украина, Киев)   13.07.2018
Расход в городе: 7.4 л/100км, по трассе: 5.5 л/100км, средний: 6.9 л/100км
НадежностьОценка: 5
КомфортОценка: 5
ХодоваяОценка: 5
Внешний видОценка: 5
Общая оценка5.0

Ну от я і вирішив написати відгук, бо враховуючи, що машин у нас таких ще дуже мало, з'явились недавно - скоро може ніхто і не напише. На дорогах бачив тільки два хетчбека, фастбека - жодного. Так що можна вважати, що я поки що один такий :). Пара чоловік випали з вікна, ще декілька - звернули шиї, щоб роздивитись, що воно за звір :).

Машині трохи більше місяця, їздить добре, радує власників. Прийшов до салону за хетчбеком, але якраз був запланований завіз фастбеків, червоний преміум був тільки фастбек, тому вмовили на нього. І це було правильне рішення, я з цього приводу зовсім не жалкую. Заплатив усього на 6000 грн більше, але ж краса... Та і багажник більший. Машина взята в розстрочку, котра у Hyundai зараз толкова, OTP погодили швидко.

У мене не дуже великий досвід їзди на однокласниках, тому серйозно порівнювати машину можу хіба що зі своєю старою i30 2010 року (далі - 2010), котра, хоч уже не нова, в базовому оснащенні, але машина все одно достойна, відкатала 226т.км. і продовжує працювати. Так от у порівнянні з нею фастбек - це великий крок уперед.

Машина дуже крута в усіх відношеннях. В порівнянні зі старою - поганий хіба що огляд в центральне зеркало (через занижений дах) і слабеньке дальнє світло, хоч воно і лед. По всьому іншому - набагато крутіший, зручніший, продвинутіший апарат.

Салон. Виглядить і відчувається недешевим. Твердого пластику мінімум, нічого поки що не торохтить, не скрипить. Швидко всівся зручно, регулювання усі з запасом, навіть крісло прийшлось піднімати, бо в нижньому положенні виглядаю із-за керма, як школяр :). Але навіть у піднятому положенні над головою ще купа вільного місця. Мій ріст - 182см. За собою сидіти не дуже комфортно, приходиться розставляти ноги, але то таке, я за собою не їжджу :) . Над головою у мене, коли сідаю ззаду, у мене ще є місце, тобто висота даху нормальна в цьому плані.

Салон наче трохи ширший, ніж в 2010, хто зна, як так у них вийшло зробити, по розмірам машини наче майже однакові. Крісла дуже зручні, пасажирське десь таке, як водійське в 2010 (хто знає - крісло там дуже непогане), водійське зручніше. На задній лавці удвох дуже зручно (тільки надто довгоногого треба саджати праворуч), утрьох так собі.

Клімат-контроль адекватний, відчуття від нього значно приємніші, ніж від кондиціонера в 2010.

Магнітола - добра, хіба що навігація не дуже зручна. Показує пробки при підключенні до файфаю :). На останній карті - декомунізовані вулиці. Звук гарний.

Зовні машина - агонь, ще в кольорі fiery red - просто лялька, а задниця - витвір мистецтва. Морда, як на мене, гарніша, ніж у хетчбека. Звичайно, кожному - своє, але мені подобається. Поряд машина відчувається масивнішою, ніж на фотках, особливо ззаду. Колеса 17" додають виду, звичайно.

Підвіска дуже приємна і зовсім не жорстка, як на мене. Зад набагато адекватніший, ніж в 2010, яка брикається, як козлик :). Тут все м'якенько навіть на моїх 17-тих низькопрофільних колесах, але не занадто м'яко. Все в нормі, підвіска не викликає взагалі ніякого негативу. Єдине, що трохи дивно - на маленькій швидкості при переїзді лежачих поліцейських якось морда "ниряє", але це не дискомфорт, просто така особливість, яку ще не зустрічав.

Не сказав би, що машина низька, точно вища i30 2010, і візуально, і в реалі.

Двигун - просто ракета. А коробка його доповнює. Дуже подобається те, що є добрий запас потужності, і можна їздити як спокійно і економічно, так і ганяти, як навіжений. Для другого не обов'язково навіть режим "спорт" вмикати, треба просто давати більше газу :). Після 1500 обертів тягне добряче, розганяється дуже впевнено.

Робот точно краще переключається, ніж я на механіці на 2010 :). Не тупить, хіба коли скидає по 2 передачі одразу при кікдауні (є і таке) - може трохи задуматись, але то рідко.

Трохи катався на машинах з гідротрансформаторними автоматами - цей робот значно приємніший, хоча є особливість - не можна в пробках тягнутись потроху, особливо вгору - палиться щеплення. Хоча я за 4500км ще ні разу не перегрів ні щеплення, ні коробки (машина про перегрів скаже).

Витрати палива зараз (клімат увімкнутий в 95% випадків): по трасі - 110 - 5.2, 120 - 5.5, 130 - 6.0; по місту 7+ (менше за 8), зараз середнє по комп'ютеру - 6.8-6.9, ще плаває. Не дізель звичайно, але нормальний і може ще просяде трохи.

Оснащення навіть у базі добряче, а тут взагалі нафарширована машина. Чого варті у базі двохзонний клімат та круїз. На жаль, нема вентиляції сидінь, ну і всяких систем допомоги типу утримання в полосі та слідкування за станом водія. Але тоді б машина була ще дорожча - не може вона бути дешевшою, ніж у європі. Запаска, до речі - повноцінна, що мені добре підняло настрій, з нашими дорогами хтозна скільки тим 17" колесам жити, а тут якраз +1 колесо.

Коли вибирав - дивись іще на Renault Megane та Toyota Corolla. Однак перша нафарширована навіть дорожча, а друга тільки седан, і тільки зі звичайним 1.6 атмосферником. І мене якось одразу коробить, коли просять гроші за колір-металік. Якось усі говорять про те, що дорого, однак з таким рівнем оснащення німці та японці усі виходять дорожче. Та і розстрочки у них всіх гірші. Враховуючи гарний досвід експлуатації i30 2010 - вирішив не зіскакувати з Hyundai :)

Якось так. Може напишу іще. В рейтингу "надійність" вибрав 5 зірок, бо хто зна, як той рейтинг працює, як нічого не вибереш :). Надіюсь, вибрав правильно :) Усім гарного вибору машини! :)

Плюсы автомобиля: Та геть усе, крім мінусів :)

Минусы автомобиля: Поганенький обзор в центральне зеркало. Слабкий дальній.

Совет покупателю: Беріть, поки є :)

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Кто ты? Входи!
Или регистрируйся

Shep  

Верю сто машинка достойная... Но было ли желания за эти деньги взять кроссовер? Например дизельный кашкай в хорошей комплектации или спортедж

ответить   +4
Автор отзыва  

Shep, мені великий кліренс треба раз-два на рік, а так в салоні місця приблизно так само, хіба що багажник трохи більший.
Витрати на кросовер трохи більші (починаючи з коліс і закінчуючи ціною на банальну мийку), якщо бензинка - то і витрати палива вищі. Коротше кажучи, трохи скептично відношусь до кросоверів.
І при всьому цьому в аналогічних комплектаціях вони помітно дорожчі. Якщо іти на компроміси і брати щось простіше - я б і i30 взяв простішу і не влазив би у розстрочку
А так - базова 2010 уже у мене була, хотілось чогось напічканого

ответить   +3
Правдоруб  

Ось і я скажу "як всі", що дорого. Авто явно гарне і дизайн в нормі, та візьміть для прикладу Октавію з 1.4 в максимальці (яку Ви не згадали), ціна буде значно приємнішою, салон просторіший, двигун веселіший. Поки не бачу причин переплачувати за новий продукт, хоч і повторюсь, гарний

ответить   +3-1
Правдоруб  

за відгук +

ответить   +1
Автор отзыва  

Правдоруб, Октавії дорожчі в аналогічному оснащенні. Я так розумію, ви порівнюєте зі Style? Вона з аналогічним двигуном коштує 631418/656856 грн (перша ціна акційна, але чи будуть машини по акції?). Далі йдете в конфігуратор, докидаєте колір металік, третій підголовник, датчики в шинах, протитуманки, ізофікси, лед фари (перед/зад), круїз з обмеженням швидкості, кермо з підігрівом, датчик дощу та світла, магнітолу amundsen, пакет "хром", електрозеркала з обігрівом, обивку сидінь шкіра/тканина, і на виході 631418 перетворюється на 786707, яка "трохи" вища за 689900 за топ fastback'а.
От вам і переплата.
З приводу просторнішого салону нічого не скажу, треба дивитися вживу. Двигун потужніший на 10 к.с. - 150 проти 140, крутного моменту 250 проти 242 - я б не сказав, что значна різниця, хоча комусь може і важливо буде. Коробка 7DSG у Октавії з підмоченою репутацією.

ответить   +2
Показать еще 1
Wert  

забагато "води", але написано з душею

ответить   +1
Автор отзыва  

Wert, дякую

ответить   +2
Автор отзыва  

Пробіг 8500, їздив на дальняк. Ну що скажу, на трасі дуже комфортно. Обганяти дуже зручно, бо запас потужності великий.
На 160км/год - 3000 (!) оборотів на 7-й. Їхати комфортно і не страшно навіть на 170, більше не давив.
Без клімата на 100 км/год - витрати палива - 4 літри! Ну і далі десь по +півлітра на +10 км/год.

Шумка не дуже ідеальна, я б дошумив арки, може займусь. Однак точно краща за 2010.

ответить   +2

Кто ты? Входи!
Или регистрируйся

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у i30

Hyundai i30 2013 Hyundai i30 8.999$ 2013 85.000 км
Hyundai i30 2013 Hyundai i30 11.270$ 2013 18.000 км
Hyundai i30 2013 Hyundai i30 9.499$ 2013 97.000 км
Hyundai i30 2012 Hyundai i30 10.900$ 2012 15.000 км
смотреть все
объявления