Отзыв о Hyundai i30 2019 года

Информация от владельца
Оценка авто
На даний момент за 5 років наїздив вже трохи більше 70 тисяч,  тому,  думаю,  вже можна писати відгук. Режим експлуатації - 75% трасовий.
За час експлуатації майже не мав проблем. Десь на 10 тисячах помітив дивний шелест при повороті керма. При зверненні до дилера цей момент був вирішений гарантійною заміною підшипника в рульовій. Також прийшлось замінити батарею десь на 50 тисячах в 22 році,  бо рідна була на 45 а*г,  і 2 рази сідала в нуль. Інших проблем за цей час не було,  тільки планове ТО.
Салон доволі зручний,  ергономічний,  все на своєму місці. Дуже широкі стійки,  за якими можна заховати вантажівку. Та і взагалі,  з оглядовістю проблеми.
Є непогана аудіосистема з безпровідним приєднанням до телефону. Дуже зручно,  що окремо від прикурювача є додаткова розетка. Також є розетка в багажнику (мабуть для автохолодильника).
Є питання до корейців з приводу автоматичних склопідьомників. Чому,  копіюючи гольф,  вони не змогли поставити дотяжку,  вартість якої меньше 5 баксів? Навіть в поло 2012 року в майже мінімальній комплектації вони були,  а тут так руки і не дійшли. 
Окремо хочу написати про багажник,  який,  при складанні заднього ряду утворює майже рівну поверхню,  і в підпіллі якого є органайзер з купою відсіків різного розміру. Також в багажнику є телескопічна штанга,  до якої дуже зручно пристібнути речі,  щоб їх не кидало на кожному повороті. 
Дуже непоганий двозонний клімат,  який неможна вимикати взимку,  інакше машина в момент запотіває зсередини. Влітку холодить моментально.
Підігрів сидінь можу використовувати тільки на найменшому режимі,  і то не довше 15 хвилин,  інакше підпікає)). Не знаю,  для кого зроблений максимальний режим.
Шумоізоляція доволі непогана,  але на швидкостях 100+ не дуже допомагає,  особливо на заводській гумі,  яка взагалі дуууже шумна.
Зв'язка 1.6+6ст АКПП мені сподобалася. Мотор непогано тягне з низів,  більше призначений для спокійної їзди,  але дозволяє впевнено обганяти без необхідності вимикання клімату. Обслуговування кожні 15 т.км.,  рівень масла залишається однаковим від заміни до заміни. З приводу розходу,  дуже залежить від умов і звичок їзди,  тому що по міських тягучках може доходити до 10 л,  але мав поїздку на 900 км в режимі 80-100 км/год з росходом в межах 5-5.5 л. В мене в середньому за останні 20 тисяч війшло 7 літрів. Це 75% трасовий на швидкостях 110-120 км/год.
Підвіска доволі м'яка і комфортна,  дозволяє без проблем пересуватись по відчизняним «напрямкам». Керованість також комфортна,  але при швидкостях 110+ треба бути акуратним,  і враховувати,  що позаду стоїть балка. Доволі низька,  враховуйте це.
Фарба на кузові має тонкий шар,  але це проблема мабуть усіх машин останніх років. Автовиробники гоняться за екологічністю...
Фари - лінзовані галогенки,  доволі непогано освітлюють дорогу. За цей час перегоріла тільки одна лампа ближнього світла.
В цілому машиною дуже задоволений,  планую їздити тисяч до 200 точно,  а там буду дивитись.
Плюсы и минусы автомобиля
- ергономіка та розміри салону і багажнику. - головне світло. - м'якість підвіски, двигуна і АКПП. - бюджетне обслуговування.
- дотяжка склопідіймачів. Це просте жлобство. - доволі обмежена оглядовість. - шумоізоляція, якої не вистачає. - жахливі рідні склоочисники які треба міняти перед першим снігом. - малий кліренс.
Совет покупателю
В принципі, як і кожна машина, має свої вади і переваги. Для мене, навіть після 70 тисяч переваг більше. Основні конкуренти цієї машини - ВАГ, але там і вартість.
Обсуждение отзыва
							
							
							
							
							
							
							
							объявления