Расход в городе: 8.5 л/100км, по трассе: 6.5 л/100км, средний: 7.0 л/100км
Надежность
Комфорт
Ходовая
Внешний вид
Общая оценка
На даний момент за 5 років наїздив вже трохи більше 70 тисяч, тому, думаю, вже можна писати відгук. Режим експлуатації - 75% трасовий.
За час експлуатації майже не мав проблем. Десь на 10 тисячах помітив дивний шелест при повороті керма. При зверненні до дилера цей момент був вирішений гарантійною заміною підшипника в рульовій. Також прийшлось замінити батарею десь на 50 тисячах в 22 році, бо рідна була на 45 а*г, і 2 рази сідала в нуль. Інших проблем за цей час не було, тільки планове ТО.
Салон доволі зручний, ергономічний, все на своєму місці. Дуже широкі стійки, за якими можна заховати вантажівку. Та і взагалі, з оглядовістю проблеми.
Є непогана аудіосистема з безпровідним приєднанням до телефону. Дуже зручно, що окремо від прикурювача є додаткова розетка. Також є розетка в багажнику (мабуть для автохолодильника).
Є питання до корейців з приводу автоматичних склопідьомників. Чому, копіюючи гольф, вони не змогли поставити дотяжку, вартість якої меньше 5 баксів? Навіть в поло 2012 року в майже мінімальній комплектації вони були, а тут так руки і не дійшли.
Окремо хочу написати про багажник, який, при складанні заднього ряду утворює майже рівну поверхню, і в підпіллі якого є органайзер з купою відсіків різного розміру. Також в багажнику є телескопічна штанга, до якої дуже зручно пристібнути речі, щоб їх не кидало на кожному повороті.
Дуже непоганий двозонний клімат, який неможна вимикати взимку, інакше машина в момент запотіває зсередини. Влітку холодить моментально.
Підігрів сидінь можу використовувати тільки на найменшому режимі, і то не довше 15 хвилин, інакше підпікає)). Не знаю, для кого зроблений максимальний режим.
Шумоізоляція доволі непогана, але на швидкостях 100+ не дуже допомагає, особливо на заводській гумі, яка взагалі дуууже шумна.
Зв'язка 1.6+6ст АКПП мені сподобалася. Мотор непогано тягне з низів, більше призначений для спокійної їзди, але дозволяє впевнено обганяти без необхідності вимикання клімату. Обслуговування кожні 15 т.км., рівень масла залишається однаковим від заміни до заміни. З приводу розходу, дуже залежить від умов і звичок їзди, тому що по міських тягучках може доходити до 10 л, але мав поїздку на 900 км в режимі 80-100 км/год з росходом в межах 5-5.5 л. В мене в середньому за останні 20 тисяч війшло 7 літрів. Це 75% трасовий на швидкостях 110-120 км/год.
Підвіска доволі м'яка і комфортна, дозволяє без проблем пересуватись по відчизняним «напрямкам». Керованість також комфортна, але при швидкостях 110+ треба бути акуратним, і враховувати, що позаду стоїть балка. Доволі низька, враховуйте це.
Фарба на кузові має тонкий шар, але це проблема мабуть усіх машин останніх років. Автовиробники гоняться за екологічністю...
Фари - лінзовані галогенки, доволі непогано освітлюють дорогу. За цей час перегоріла тільки одна лампа ближнього світла.
В цілому машиною дуже задоволений, планую їздити тисяч до 200 точно, а там буду дивитись.
Плюсы автомобиля:- ергономіка та розміри салону і багажнику.
- головне світло.
- м'якість підвіски, двигуна і АКПП.
- бюджетне обслуговування.
Минусы автомобиля:- дотяжка склопідіймачів. Це просте жлобство.
- доволі обмежена оглядовість.
- шумоізоляція, якої не вистачає.
- жахливі рідні склоочисники які треба міняти перед першим снігом.
- малий кліренс.
Совет покупателю:В принципі, як і кожна машина, має свої вади і переваги. Для мене, навіть після 70 тисяч переваг більше.
Основні конкуренти цієї машини - ВАГ, але там і вартість.